7 מרכיבים פיננסיים שחשוב לטפל בהם בפרישה

 

  1. הקופות הפנסיוניות-קרנות פנסיה ותיקות וישנות, ביטוחי מנהלים, קופות גמל..לכל סוג קופה יש חוקי משיכה, מועד משיכה ומיסוי משלה, שחשוב להבין אותם ולתכנן את המשיכות ממנה בהתאם, כדי לקבל ממנה את הנטו הגבוה ביותר האפשרי.
  2. מענקי פרישה ממעסיק חשוב מאוד לוודא שחישובי המעסיק תקינים ושאתם עומדים לקבל בדיוק את מה שמגיע לכם. בנוסף, יש לבדוק אילו כספים מתוכם פטורים ממס, במסגרת קיבוע זכויות
  3. תכנון וניהול תזרים ההכנסות וההוצאות משתנות בפרישה. חשוב להבין מה צפי ההכנסות ומה צפי ההוצאות ולנהל בהתאמה תקציב מאוזן.
  4. תכנוני מס מותאמים לצורך ולססטוס- כדי להשיג את הפטורים המקסימליים ממס על כלל הכספים שלכם, חשוב מאוד לבצע תכנון מקצועי עם מתכננ.ת פרישה שמכירים את סוגי הכספים ואת אפשרויות המשיכה. בעלי מקצוע ידעו לבנות לכם תוכנית משיכה במינימום מס, שתשרת את הצרכים האשייים והמשפחתיים שלכם.
  5. התאמת הביטוחים לסטטוס ולצורך– מומלץ לבדוק שאתם מכוסים בהתאם לסטטוס שלכם, שאתם לא משלמים על ביטוחים מיותרים או כאלה שהם יקרים מידי וכבר לא בהכרח נדרשים. לפני כל שינוי התייעצו עם סוכנ.ת הביטוח שלכם.
  6. הגדלת ההון באמצעות השקעות קיימות לא מעט אפשרויות להגדלת ההון גם בגיל פרישה, במסלולי סיכון שיותאמו להעדפות שלכם. מומלץ להתייעץ עם מתכננ.ת פיננסי.ת בנושא ולבדוק איך לממש את פוטנציאל הכסף שלכם.
  7. שימור ההון לדורות הבאים– טיפול בהיבטי הורשה. אם יש לכם כוונה להשאיר לילדים שלכם הון או נכסים, כדאי להתחיל לבנות תוכנית הורשה.


    מוזמנים לפנות אלי לתיאום שיחת אבחון ללא עלות

    בנייד / ווטסאפ 055.6641017
    במייל: [email protected]

תוכן עניינים

עוד פרסומים

טיפים ומידע להתנהלות במשבר

נובמבר 2023 אנחנו נמצאים במצב של משבר מתמשך, שמתאפיין בין היתר גם בדאגות כלכליות ולפעמים גם בצורך בקבלת החלטות מהותיות. החלטות שמתקבלות מתוך לחץ וחשש,

שתפו את הפרסום :

עדנה כהן

רוצים להפיק מהכסף שלכם הרבה יותר?
זה הזמן ליצור איתי קשר.