המחשבון שיאפשר לכם לחשב כמה תצטרכו לחסוך לכל מטרה בחיים שלכם.

כחלק מהמודעות ההולכת וגוברת לנושא התכנון הפיננסי וחשיבות החסכון העתידי, פיתח משרד האוצר מחשבוני חסכון.
בעזרת המחשבונים האלה תוכלו לחשב כמה כסף תצטרכו לשים בצד כדי להשיג מטרה מסויימת תוך זמן מוגדר (למשל- טיול משפחתי גדול בתוך שנתיים).
המחשבון מאפשר לכם לשחק עם נתונים כמו תקופת הזמן לחסכון, סכום החסכון החודשי והתשואה שעושה הכסף שלכם.

הנה הדגשים שלי בנושא:

1. אני ממליצה לכולם, בכל גיל– כל מי שרוצה להתחיל להגשים מטרות ויעדים לטווח הקצר והארוך (טיולים וחופשות, בר/בת מצווה וחתונות, לימודים, שיפוץ או בניית בית וכל חלום ומטרה אחרים שיש לכם בחיים), להיכנס למחשבון ולהתחיל להבין איך וכמה להתחיל לחסוך.
2. ההבדל בין חסכון בתשואה של 1% (בבנק, למשל) לבין חסכון בתשואה של 5% (בפוליסת חסכון, למשל) הוא מאוד משמעותי עבור החוסכים וככל שתגדילו את התשואה על הכסף שלכם, כך תשיגו הרבה יותר כסף בהרבה פחות זמן. נשמע מובן מאליו, אבל לצערי לא כולם מודעים לתשואות שהכסף שלהם עושה ולאפשרויות שקיימות בשוק-  ויש לא מעט.
3. למשפחות צעירות: תכנון פיננסי אינו תהליך שמתאים רק למבוגרים. להיפך, ככל שתקדימו לתכנן- כך תצליחו להגשים יותר מטרות וליהנות מהכסף שלכם גם בהווה וגם בעתיד בפרישה.
4. לגילאי 60 פלוס- יש מה לעשות ובכל גיל. העלייה בתוחלת החיים- משמעותה היא 15, 20 ואפילו 30 שנות פנסיה ואנחנו צריכים להיערך פיננסית לשנים האלה. כך שתכנון בגיל הזה הוא חשוב ומשמעותי מאוד.


אם מעניין אתכם לשמוע על תהליך אישי של תכנון פיננסי, בעזרתו תוכלו לייצר
הכנסה פסיבית, להגשים את מטרות חייכם, לעזור לילדים שלכם להתבסס בחיים ולהבטיח לעצמכם
עצמאות כלכלית בפרישה
צרו עימי קשר לשיחת אבחון ללא עלות : [email protected]

לכניסה למחשבון משרד האוצר הקליקו כאן

 שלכם, עדנה

תוכן עניינים

עוד פרסומים

טיפים ומידע להתנהלות במשבר

נובמבר 2023 אנחנו נמצאים במצב של משבר מתמשך, שמתאפיין בין היתר גם בדאגות כלכליות ולפעמים גם בצורך בקבלת החלטות מהותיות. החלטות שמתקבלות מתוך לחץ וחשש,

שתפו את הפרסום :

עדנה כהן

רוצים להפיק מהכסף שלכם הרבה יותר?
זה הזמן ליצור איתי קשר.