עצמאים- תשתחררו ממה שעוצר אתכם ותתחילו לדאוג לעתיד הכלכלי

כעצמאים המתמודדים עם זירות שונות ומורכבות בניהול העסק- אנחנו מוצאים את עצמנו דוחים שוב ושוב את ענייני הכספים הביתיים ומורידים אותם לתחתית סדר העדיפויות שלנו.
מאחר ואין מעסיק שידאג לנו לתנאים סוציאליים- הדאגה לבטחוננו ולעתידנו הכלכלי היא באחריותנו הבלעדית. אנחנו יודעים זאת ובכל זאת מתקשים לפעול…

אז מה בכל זאת עוצר אותנו מלדאוג לעצמנו ?? הנה כמה מהסיבות :

1. עולם הביטוח והפיננסים נתפס כעולם מורכב ומאיים– מושגים מקצועיים, ניירת וטופסולוגיה יכולים להתיש ולייאש- במיוחד כשמדובר בנושא מורכב ומקצועי כמו הנושא הפיננסי.

2חשש מפנייה לגורמים לא אובייקטיבים ש"יעשו עליי כסף"– לא לכולם יש בעל מקצוע אמין ואישי שעליו הם יכולים לסמוך ולא תמיד פשוט למצוא אחד כזה.

3. חוסר ידע מרצון עומס המשימות בניהול העסק מביא הרבה פעמים למצב שפשוט לא בא לנו להתעסק עם זה או אפילו לנסות להבין את זה…

4. הצפת היתר
 של מוצרים בעולם הביטוחי והפיננסי גורמת לבלבול ולחוסר החלטיות.

5. חוסר אמון במערכת ובגופים הגדולים (חברות הביטוח, מס הכנסה, ביטוח לאומי) יכול  להביא לתסכולים גדולים ובעקבות כך לאדישות מתמשכת.

מה אפשר לעשות?

1. להבין שמדובר בעתידנו ושאין מי שידאג לנו מלבדנו. בדיוק כשם שאנחנו משקיעים זמן יקר בלקוחות שלנו- עלינו להשקיע בעצמנו ובמשפחתנו.

2. לפעול בצעדים קטנים–  אל תנסו להבין ולהשיג הכל בבת אחת, לכו צעד צעד.

3. ידע הוא כוח. אל תקבלו את הבורות בתחום הפיננסי כגזירה. התעניינו בנושאים שפחות מובנים לכם עם בעלי המקצוע שעובדים איתכם-  בקשו תשובות לשאלות שיש לכם. כך תבינו טוב יותר את מצבכם, את זכויותיכם ואת האפשרויות העומדות בפניכם.

4. השקיעו מחשבה ברצונות שלכם ובתמונת העתיד שלכם. איפה הייתם רוצים להיות בעוד חמש, עשר או עשרים שנה? תמונת העתיד שלכם היא החזון הפיננסי שלכם.

5. התייעצו עם בעל המקצוע המלווה אתכם. ייעוץ טוב יכול לחסוך סכומי כסף גדולים.

שלכם,
עדנה כהן

נפתח מחזור חדש לתהליכי הליווי האישיים "עושים סדר בבלגן הפיננסי"- עד סוף מרץ ב 15% הנחה. הקליקו כאן לפרטים

תוכן עניינים

עוד פרסומים

טיפים ומידע להתנהלות במשבר

נובמבר 2023 אנחנו נמצאים במצב של משבר מתמשך, שמתאפיין בין היתר גם בדאגות כלכליות ולפעמים גם בצורך בקבלת החלטות מהותיות. החלטות שמתקבלות מתוך לחץ וחשש,

שתפו את הפרסום :

עדנה כהן

רוצים להפיק מהכסף שלכם הרבה יותר?
זה הזמן ליצור איתי קשר.